TouchDevelop

Haridustase
Tüüp
Programmeerimiskeeled
Programm on kasutatav
{{ domain.name | lowercase }}
HIND
{{ price }}
{{ download.name | uppercase }}
{{ download.link }}
{{ facebook_group.name | uppercase }}
{{ facebook_group.link }}
{{ additional_material.name | uppercase }}
{{ additional_material.link }}

Veebileht lubab luua mänge ja programme, mis töötavad erinevates seadmetes. Abiks on vigade parandaja (debuger). Äppe saab luua nii Apple'ile, Androidile, Windows Phone'ile, brauseritest Internet Explorerile, Firefoxile ja Safarile. Programmeerimises aitab veebileht kasutajat ise edasi, kui ta on hätta jäänud.

Õpilood

Nimi Haridustasemed Ainevaldkonnad
{{ scenario.name }} {{ education_level.name | uppercase }} {{ category.name | uppercase }}

Videod ja abistavad materjalid

Pildid

Koodinäited

Õpetajate kogemused

Avastasin programmi Microsofti õpetajate koolitusel. Pidime selles programmis looma mängu. Mina tegin eesti keele sõnade õppimise mängu. Pärast seda olen programmi kasutanud üha nooremate õpilastega, minu enda klass alustas 2. klassist. On küll vaja üsna palju pusida, kuid õpilastele tulebki õpetada järjepidevust ja katsetamist ning mitte alla andmist. Nüüd käime oma kooli nutitsirkusega ringi ja tutvustame erinevaid programme ka teistele koolidele ja õpetajatele. TouchDevelop töötab ka tahvelarvuti ja nutiseadmega.

Õppurite kogemused

Tegelikult on see üsna keeruline programm, aga õpetaja tegi meile selle lihtsaks. Nüüd käime ja õpetame teisi ka. Õpetajatel, keda me oleme nõustamas käinud, ei tule programmeerimine nii kiiresti välja kui meil! Kui asi on selge, siis saab seal teha erinevaid mobiilimänge näiteks. Saab disainida tausta ja kujundeid. Meile meeldib!

Sinu tagasiside

Märkasid viga? Soovid midagi sellele sissekandele lisada?Anna meile tagasisidet…

Tagasiside

Aitäh!

Sinu tagasiside on salvestatud.

ProgeTiigri kogumik

Õpetajatele mõeldud veebipõhisest ProgeTiigri kogumikust leiab vahendeid õppetöös rakendamiseks. Sobivad vahendid saab õpetaja kätte filtreerimise tööriista kasutades. Materjale leiab järgmistest valdkondadest: programmeerimine, robootika, 3D disain, nutiäpid ja multimeedia. Kogumikus on 55 vahendi kirjeldust ja see täieneb iga-aastaselt.