Lightbot

Haridustase
Tüüp
Programmeerimiskeeled
Programm on kasutatav
{{ domain.name | lowercase }}
HIND
{{ price }}
{{ download.name | uppercase }}
{{ download.link }}
{{ facebook_group.name | uppercase }}
{{ facebook_group.link }}
{{ additional_material.name | uppercase }}
{{ additional_material.link }}

Seda mängulist programmeerimise õppimise programmi saab kasutada nii veebilehel kui alla laadida Androidi või Apple'i nutiseadmesse. Mängu eesmärgiks on liigutada väikest robotit mööda labürinti ja panna põlema tulesid. Tavalised käsud on liikumine, pööramine, hüppamine, lambi põlema lülitamine jne. Iga mängus läbitud tasemega lähevad ülesanded keerulisemaks ja õppida saab ka muid programmeerimise trikke ja nippe ilma koodi kirjutamata ja ühtegi programmeerimiskeelt oskamata. Mäng on ingliskeelne ja seepärast sobib kasutamiseks alates II kooliastmest.

Huvitavaid fakte: Lightbot programmi loojad osalesid 2014. aastal Kooditunni projektis (Hour of Code).

Õpilood

Nimi Haridustasemed Ainevaldkonnad
{{ scenario.name }} {{ education_level.name | uppercase }} {{ category.name | uppercase }}

Videod ja abistavad materjalid

Pildid

Koodinäited

Õpetajate kogemused

Mulle meeldib, et see programm töötab veebilehel ja ei pea midagi arvutisse installeerima. Süsteem annab kiire tagasiside ja arendab loogilist mõtlemist. Seal ei saa küll rajalt eemale kalduda, aga tuleb leida kõigist võimalikest parim lahendus. Sobib nii 1.-9. klassile, ise kasutasin seda üldse eelkoolis. Aitab ka keeleõppeks, algtasemel peab õpetaja õpilast aidama, et ta saaks hakkama.

Õppurite kogemused

Saab mõelda ise, nuputada. Pead püüdma mõelda, nagu keegi teine on arvanud, et sa peaks mõtlema. Kiiresti läheb keeruliseks.

Sinu tagasiside

Märkasid viga? Soovid midagi sellele sissekandele lisada?Anna meile tagasisidet…

Tagasiside

Aitäh!

Sinu tagasiside on salvestatud.

ProgeTiigri kogumik

Õpetajatele mõeldud veebipõhisest ProgeTiigri kogumikust leiab vahendeid õppetöös rakendamiseks. Sobivad vahendid saab õpetaja kätte filtreerimise tööriista kasutades. Materjale leiab järgmistest valdkondadest: programmeerimine, robootika, 3D disain, nutiäpid ja multimeedia. Kogumikus on 55 vahendi kirjeldust ja see täieneb iga-aastaselt.