MakerBot Printshop

Haridustase
Tüüp
Programmeerimiskeeled
Programm on kasutatav
{{ domain.name | lowercase }}
HIND
{{ price }}
{{ download.name | uppercase }}
{{ download.link }}
{{ facebook_group.name | uppercase }}
{{ facebook_group.link }}
{{ additional_material.name | uppercase }}
{{ additional_material.link }}

Eesti koolidele kingiti Eesti 2.0 projekti raames printerid ja printimise tarkvara - MakerBot Printshop. Printshop on kasutatav programmina, milles saab ise asju disainida ja neid siis printida. Juhendamisel võib programmi kasutada juba päris väikeste lastega. Prindi ettevalmistuseks ja printimiseks on võimalik kasutada nii Androidi kui ka Apple'i appidega või lauaarvutiga. MakerBot lehelt leiate mitmeid edulugusid, kuidas tehnoloogiat enda heaks kodus, koolis või tööl kasutusse võtta.

Õpilood

Nimi Haridustasemed Ainevaldkonnad
{{ scenario.name }} {{ education_level.name | uppercase }} {{ category.name | uppercase }}

Videod ja abistavad materjalid

Pildid

Koodinäited

Õpetajate kogemused

Väga hea kingitus oli see koolile. Saame nüüd 3D disaini päriselus katsetada. Varem jäid disainitud asjad ainult ideekujule ning ei saanud täpselt kontrollida, kas üks või teine asi päriselus ka töötab. Nüüd prindid välja ja kohe saadki proovida. See hoiab kokku palju aega. Lisaks õpetab see lastele kannatlikkust ja ka loovust.

Õppurite kogemused

On ikka väga lahe, kui saad enda loodud asja viia koju vanematele vaadata. Kahju ainult, et kasutatav plastik ei pea kaua vastu. Kuulsime, et on olemas printereid, mis teevad maju, inimesele nahka või lausa lennuk prinditakse välja, see on ikka väga suur hüpe tavalisest paberile printimisest.

Sinu tagasiside

Märkasid viga? Soovid midagi sellele sissekandele lisada?Anna meile tagasisidet…

Tagasiside

Aitäh!

Sinu tagasiside on salvestatud.

ProgeTiigri kogumik

Õpetajatele mõeldud veebipõhisest ProgeTiigri kogumikust leiab vahendeid õppetöös rakendamiseks. Sobivad vahendid saab õpetaja kätte filtreerimise tööriista kasutades. Materjale leiab järgmistest valdkondadest: programmeerimine, robootika, 3D disain, nutiäpid ja multimeedia. Kogumikus on 55 vahendi kirjeldust ja see täieneb iga-aastaselt.