Kodable

Haridustase
Tüüp
Programmeerimiskeeled
Programm on kasutatav
{{ domain.name | lowercase }}
HIND
{{ price }}
{{ download.name | uppercase }}
{{ download.link }}
{{ facebook_group.name | uppercase }}
{{ facebook_group.link }}
{{ additional_material.name | uppercase }}
{{ additional_material.link }}

Kodable on programmeerimise õpetamise kogumik tahvelarvutitele. Tuleb liikuda läbi etteantud radasid ja kasutada liikumiseks koode. Tasuta versioonis (õpetaja teeb konto, millega kaasneb kood õpilastele) saab proovida, kuidas keskkond töötab (tasuta on 30 taset). Tasuline versioon lubab kogu 1.-3. klassi koodimisõpetust Ameerika õppekava alusel. Alguses on lihtne, sobib ka lasteaeda. Mingil määral on õpilastel või vähemalt juhendajal vajalik osata inglise keelt.

Õpilood

Nimi Haridustasemed Ainevaldkonnad
{{ scenario.name }} {{ education_level.name | uppercase }} {{ category.name | uppercase }}

Videod ja abistavad materjalid

Pildid

Koodinäited

Õpetajate kogemused

Sobilik kasutamiseks nooremate õpilastega, kuna programmis ei ole sõnu. Õpilased panevad nooled paika ja mäng algab ning see mängulisus võlub õpilasi. Olen näinud, et peale tunde mängitakse seda vahetunnis ja asi on nakanud ka teistesse klassidesse. Kolleegid on tulnud küsima, et mida ma oma tunnis teen ja varsti ongi mul võimalus seda digivahetunnis kolleegidele jagada. Usun, et ka teised 1.-2. klassiõpetajad võtavad selle mängu oma õpetamises kasutusele.

Õppurite kogemused

Mina olen selle mängu juba läbi mänginud! Õpetaja näitas meile seda mängu ühes tunnis ja siis jõudsin ära teha 8 astet, iga aste on natuke keerulisem - nagu labürint. Kui koju jõudsin, siis palusin vanematel selle äppi alla tõmmata ja siis tegin kahe päevaga kõik astmed läbi. Olen näinud, et ka teised klassikaaslased on seda vahetunnis mänginud, aga ainult mina olen selle lõpuni teinud.

Sinu tagasiside

Märkasid viga? Soovid midagi sellele sissekandele lisada?Anna meile tagasisidet…

Tagasiside

Aitäh!

Sinu tagasiside on salvestatud.

ProgeTiigri kogumik

Õpetajatele mõeldud veebipõhisest ProgeTiigri kogumikust leiab vahendeid õppetöös rakendamiseks. Sobivad vahendid saab õpetaja kätte filtreerimise tööriista kasutades. Materjale leiab järgmistest valdkondadest: programmeerimine, robootika, 3D disain, nutiäpid ja multimeedia. Kogumikus on 55 vahendi kirjeldust ja see täieneb iga-aastaselt.