Autodesk Meshmixer

Haridustase
Tüüp
Programmeerimiskeeled
Programm on kasutatav
{{ domain.name | lowercase }}
HIND
{{ price }}
{{ download.name | uppercase }}
{{ download.link }}
{{ facebook_group.name | uppercase }}
{{ facebook_group.link }}
{{ additional_material.name | uppercase }}
{{ additional_material.link }}

Meshmixer on Autodeski poolt loodud programm 3D mudelite võrestike (mesh) disainimiseks. Eesmärgiks on puhastada 3D mudelit ülemäärasest, mida ei soovita printida. Enamasti kasutatakse programmi enne trükki minekut loodu korrigeerimiseks.

Õpilood

Nimi Haridustasemed Ainevaldkonnad
{{ scenario.name }} {{ education_level.name | uppercase }} {{ category.name | uppercase }}

Videod ja abistavad materjalid

Pildid

Koodinäited

Õpetajate kogemused

Autodeski tooted on professionaalide poolt kasutatavad ja loodud ning mul on hea meel, et saame neid tasuta kasutada. Selles programmis saab kasutada muudetavaid ja mittemuudetavaid kujundeid (open ja solid) ning neid omavahel kokku sobitada. Tegelikult on see üsna võimas tööriist, kui vaadata internetist näidiseid. Olen ise alles algaja ja mul on hea meel selle üle, et minu õpilastele lähevad sellised uued võimalused palju enam ja kiiremini peale, kui mina ise endale programmid jõuan selgeks teha.

Õppurite kogemused

Mulle meeldib meshida ja mixida! Eesti keelde tõlgituna tähendab "mesh" võrgusilma, millest järeldan, et "meshimine" on võrgulaadselt objektide kujundamine. Mulle endale meeldib, et need loodavad asjad näevad kohe päriselu moodi välja ja on üsna sarnased sellele, mida oleme kunagi nooremana teinud skulptuuri tunnis. Nüüd aga saame seda teha arvutis ja 3D printeriga ka välja printida. Eks sellega on ka tegemist, sest kui teha igasuguseid imelikke “meshe”, siis lõpuks prindituna neid puhastada võib olla väga raske.

Sinu tagasiside

Märkasid viga? Soovid midagi sellele sissekandele lisada?Anna meile tagasisidet…

Tagasiside

Aitäh!

Sinu tagasiside on salvestatud.

ProgeTiigri kogumik

Õpetajatele mõeldud veebipõhisest ProgeTiigri kogumikust leiab vahendeid õppetöös rakendamiseks. Sobivad vahendid saab õpetaja kätte filtreerimise tööriista kasutades. Materjale leiab järgmistest valdkondadest: programmeerimine, robootika, 3D disain, nutiäpid ja multimeedia. Kogumikus on 55 vahendi kirjeldust ja see täieneb iga-aastaselt.