Code.org

Loodud: 27.06.2016 Uuendatud: 02.01.2024

Haridustase
{{ item.name }}
Ainevaldkond
{{ item.name }}
Teema
{{ domain.name }}
Tüüp
{{ item.name }}
Programmeerimiskeeled
{{ item.name }}
Programm on kasutatav
{{ item.name }}

Code.org on USA-st alguse saanud liikumine, mis tutvustab sihikindlalt koodimist. Projekti eesmärgiks on suurendada huvi arvutiteaduste vastu ja pakkuda selleks lihtsat veebipõhist võimalust. Igal aastal luuakse erinevaid huvitavaid mänge, mida kasutaja peab järgi tegema ja seeläbi õpitakse ka programmeerimist. Mängud, mida õppimisel kasutatakse, on inspireeritud nt Disney „Lumekuninganna ja igavene talv“ (Frozen), Vihased Linnud (Angry Birds), Taimed vs Zombid (Plants vs Zombies) või Minecraft-ist jms. Programmi suur eelis on see, et iga õpilane saab liikuda omas tempos, kuid õpetajal on kõikide õppurite edenemisest ülevaade.

Lõbusaid fakte: alates 2013 aastast tähistatakse igal aastal 9.-15. detsembrini maailmas Kooditundi (HourOfCode), osalevad ka Eesti õpilased. 2015. aastal korraldas Eesti Kooditundi Vaata Maailma Nutilaborite meeskond.

Õpetajate kogemused

Keskkonna eelised:

  • õpilane ei vaja meilikontot – õpetaja ise loob klassi ja õpilaste kontod;
  • igale õpilasele saab välja printida aadressi ja parooli, mille saab kleepida nt päevikusse;
  • õpetajal on terve klassi tegevusest hea ülevaade;
  • keskkond on õpilase jaoks lihtne ja loogiline ning kasutatav nii arvutis kui ka tahvlites;
  • iga taseme juures saab õpilasele välja printida tunnistuse.

Õppurite kogemused

1. klassi õpilased kirjutavad: "Meile meeldib seal kõik. Saime klassikaaslaste hulgast uusi sõpru. Saab panna tegelasi tööle ja kasutada Minecrafti. Saan palju targemaks, isegi kui on raske."

Tagasiside

Tagasiside tüüp
{{ error }}
Tagasiside
{{ error }}
{{ error }}
{{ error }}

Seda lehte kaitseb reCAPTCHA ning kehtivad Google'i puutumatusnormid ja kasutustingimused.

Aitäh!

Sinu tagasiside on salvestatud.

ProgeTiigri kogumik

Õpetajatele mõeldud veebipõhisest ProgeTiigri kogumikust leiab vahendeid õppetöös rakendamiseks. Sobivad vahendid saab õpetaja kätte filtreerimise tööriista kasutades. Materjale leiab järgmistest valdkondadest: programmeerimine, robootika, 3D disain, nutiäpid ja multimeedia. Kogumikus on 102 vahendi kirjeldust ja see täieneb iga-aastaselt.