Tegemist on harivate lego-klotsidega, millega saab ehitada, visualiseerida, erinevaid aineid, näiteks eesti keelt, matemaatikat, inimeseõpetust, loodusõpetust, tööõpetust, teaduse ja infotehnoloogiaõpet õppida. Klotside kasutamine õppetöös lihtsustab õpilastel keeruliste mõttemudelite õppimist, süsteemsust, korda ja järjepidevust. Klotsid sobivad ka koju huvitavaks ja harivaks tegevuseks koolivälisel ajal.
Lõbusaid fakte: LEGO nimi pärineb kahest sõnast "leg godt", mis tähendab taani keeles „mängi hästi“. Keskmiselt on igal inimesel maailmas 86 legoklotsi. 2012. aastal toodeti tunnis 5,2 miljonit legoklotsi. Ulatumaks maalt kuule, pead laduma üksteise peale 40 miljardit legoklotsi. Eestis toetab hariduslike legode kasutuselevõttu koolides ja huviringides ProgeTiigri programm.
Loogiline mõtlemine, süsteemsus, kord, järjepidevus.
Nimi | Haridustasemed | Ainevaldkonnad |
---|---|---|
{{ scenario.name }} | {{ education_level.name | uppercase }} | {{ category.name | uppercase }} |
Olenevalt komplektist on võimalik klotsidega õpetada nii teadust, matemaatikat kui eesti keelt. Klotside kasutamine võimaldab diferentseeritud õpetamist, need õpilased, kes vajavad täiendavat näitlikustamist ja korduvat läbitegemist, saavad hariduslikest legodest palju abi. Oleme vahetanud välja nt lugemiskontrolli, kus õpilased teevad testi või ühisnäidendi ning arutlevad palju sügavamalt loetu läbi.
Meile väga meeldib, kui õpetaja kasutab tunnis klotse. Loome sellega erinevaid maailmu, paneme kokku seikluse ja õpime ka matemaatikat.
Märkasid viga? Soovid midagi sellele sissekandele lisada?Anna meile tagasisidet…
Sinu tagasiside on salvestatud.
Õpetajatele mõeldud veebipõhisest ProgeTiigri kogumikust leiab vahendeid õppetöös rakendamiseks. Sobivad vahendid saab õpetaja kätte filtreerimise tööriista kasutades. Materjale leiab järgmistest valdkondadest: programmeerimine, robootika, 3D disain, nutiäpid ja multimeedia. Kogumikus on 60 vahendi kirjeldust ja see täieneb iga-aastaselt.