Tynker on programmeerimismängude kogumik, mis õpetab lapsi sammu kaupa klotsidest tegevusi kokku panema ja siis tulemust kontrollima. Näiteks Code Monsters mängus tuleb võidelda pahade kollidega, kes linna soovivad vallutada. Võitlemiseks tuleb panna ritta erinevad koodid (võitlusskeem), mis muutub iga kolliga keerulisemaks. Nii õpitakse koodimise algtõdesid. Veebilehel on mänge erinevatele vanuseastmetele. Keskkond on ingliskeelne, aga miks mitte kasutada seda mängu inglise keele ja arvutiõpetuse ühisosana.
Õpetab programmeerima plokkide abil ning õpetab loovalt mõtlema.
Nimi | Haridustasemed | Ainevaldkonnad |
---|---|---|
{{ scenario.name }} | {{ education_level.name | uppercase }} | {{ category.name | uppercase }} |
Üllatavalt vahva mängukeskkond, millest saab osa nii väike laps, kes alles õpib mängu läbi asju kasutama, kui ka suurem, kes hakkab ise oma tegelasi ja mänge selles keskkonnas looma. Väga hea eelsamm Scratch'i õppimisele.
Lihtne, arusaadav, mäng ise õpetas. Ilus keskkond.
Märkasid viga? Soovid midagi sellele sissekandele lisada?Anna meile tagasisidet…
Sinu tagasiside on salvestatud.
Õpetajatele mõeldud veebipõhisest ProgeTiigri kogumikust leiab vahendeid õppetöös rakendamiseks. Sobivad vahendid saab õpetaja kätte filtreerimise tööriista kasutades. Materjale leiab järgmistest valdkondadest: programmeerimine, robootika, 3D disain, nutiäpid ja multimeedia. Kogumikus on 60 vahendi kirjeldust ja see täieneb iga-aastaselt.