Cargo-Bot on laadimisrobot, mille ülesandeks on ehitada torne vastavalt saadud käskudele. Torni ehk eesmärgi annab programm ning see muutub igal järgmisel korral keerulisemaks. Iga ülesandega kasutatakse järjest keerulisemad töövahendeid.
Sobib esimesse kooliastmesse. Mängu vihjed on inglise keeles, õpilased võivad vajada õpetaja abi.
Cargo-Bot mäng õpetab programmeerimist ja arendab loogilist mõtlemist. Sobib algajatele, et seletada ära kordamist (loop), järjekorda (while) jne.
Nimi | Haridustasemed | Ainevaldkonnad |
---|---|---|
{{ scenario.name }} | {{ education_level.name | uppercase }} | {{ category.name | uppercase }} |
Asjade liigutamine ei tundu õpilastele programmeerimisena, vaid mänguna. Samal ajal õpivad nad aga tüüpilisi programeerimise samme.
Väga meeldib. Saab ise asju tõsta ja ehitada. Iga kord, kui asja valmis saan, on hea meel. Aga siis tuleb uus ja tahan seda torni ka vallutada.
Märkasid viga? Soovid midagi sellele sissekandele lisada?Anna meile tagasisidet…
Sinu tagasiside on salvestatud.
Õpetajatele mõeldud veebipõhisest ProgeTiigri kogumikust leiab vahendeid õppetöös rakendamiseks. Sobivad vahendid saab õpetaja kätte filtreerimise tööriista kasutades. Materjale leiab järgmistest valdkondadest: programmeerimine, robootika, 3D disain, nutiäpid ja multimeedia. Kogumikus on 60 vahendi kirjeldust ja see täieneb iga-aastaselt.