Ilma seadmeta programmeerimine

Loodud: 14.08.2018 Uuendatud: 17.10.2025

Haridustase
{{ item.name }}
Ainevaldkond
{{ item.name }}
Teema
{{ domain.name }}
Tüüp
{{ item.name }}
Programmeerimiskeeled
{{ item.name }}
Programm on kasutatav
{{ item.name }}

Esimesed sammud programmeerimise valdkonnas võib teha ka ilma tehnikata!

Näiteks saab mõelda läbi, milliste sammudega tassiks robot kõik klassis olevad toolid klassi nurka kokku ehk milliseid instruktsioone peaksime talle selleks andma: liigu otse kolm sammu, võta tool, keera 180 kraadi ning sõida viis sammu tagasi, keera paremale, sõida otse kaks sammu, aseta tool maha. Nii kogutakse kokku kõik klassis olevad toolid. Et asi oleks keerulisem, siis toolide kokku kogumise teekonnale saab panna vahele laudu, millest tuleb mööda põigata. Saab arutada ka seda, millised tegevused on korduvad ning kas toolid peaks kokku koguma süsteemselt või mitte.

Ingliskeelsena aga soovitame kasutada UNPLUGGED veebilehte, kus tegevuste ehk „activities“ alt leiab kaardi- ja põrandamänge ning palju muud põnevat. Juurde on lisatud selgitused ja enamikele ka illustreerivad videod.

Tagasiside

Tagasiside tüüp
{{ error }}
Tagasiside
{{ error }}
{{ error }}
{{ error }}

Seda lehte kaitseb reCAPTCHA ning kehtivad Google'i puutumatusnormid ja kasutustingimused.

Aitäh!

Sinu tagasiside on salvestatud.

ProgeTiigri kogumik

Õpetajatele mõeldud veebipõhisest ProgeTiigri kogumikust leiab vahendeid õppetöös rakendamiseks. Sobivad vahendid saab õpetaja kätte filtreerimise tööriista kasutades. Materjale leiab järgmistest valdkondadest: programmeerimine, robootika, 3D disain, nutiäpid, multimeedia ja virtuaal- ja liitreaalsus. Kogumikus on üle 100 vahendi kirjeldust, millest enamus on seadmepõhised. Seadmepõhiste vahendite all leiduvad õppematerjalid on enamasti õpetajate endi loodud ning kogutud valdavalt aastatel 2012-2023, täiendavat sisu seadmepõhiselt ei lisata.