Bee-Bot, Pro-Bot, InO-Bot ja robothiir
Allalaadimised ja lisainfo
Bee-Bot on väikestele lastele mõeldud robot, mis liigub mööda ruute. Robot saab liikuda edasi-tagasi, pöörata vasakule ja paremale. Sisestada saab kuni 40 käsku, mida robot täitma asub. Seadmete juurde kuuluvad erinevad matid, millega õppida tähti, kujundeid, matemaatikat, uusi sõnu, jutustada lugu jne.
Pro-Bot on lihtne autokujuline LOGO keeles programmeeritav robot. Võrreldes tema väikevendadega Bee-Bot ja Blue-Bot on Pro-Bot varustatud rohkemate võimalustega, näiteks LCD-ekraaniga esipaneelil (kuvatakse kuni 15 käsku).
Input-Output-Bot ehk InO-Bot robot teeb populaarse Scratch programmeerimiskeele õppimise põnevaks. InO-Bot pakub programmeerimiseks laia valikut sisendeid ja väljundeid, millega luua nutikaid rakendusi ning võimaldab neid kohe robotil testida. Robot ühendub Windows arvuti või iOS nutiseadmega üle Bluetoothi. Programmeerimiseks saad kasutada eestikeelset Scratch keskkonda või tasuta iOS nutiäppi.
Programmeeritav robothiir, mida saab liikuma panna soovitud raja järgi. Pakub lastele kodeerimise mõistete põhitutvustusi: loogilist ja kriitilist mõtlemist, astmelist kodeerimist. Sobib ka grupitegevusteks. Vanusele 4 +
Õpitavad oskused ja teadmised
Ühest küljest saavad lapsed mängida, kuid teisest küljest on robotitest väga palju kasu ka õppimisel. Õpetajad saavad koos lastega meisterdada erinevaid mängualuseid. Mesimummudega tegelemine arendab laste loogilist mõtlemist ning matemaatilisi ja eneseväljenduse oskusi; samuti aitab paremini mõista põhjuse ja tagajärje seost ning õpetab seadme juhtimist ja programmeerimist.
Õpilood
Nimi | Haridustasemed | Ainevaldkonnad |
---|---|---|
{{ scenario.name }} | {{ education_level.name | uppercase }} | {{ category.name | uppercase }} |
Õppematerjalid
Pildid ja videod
Koodinäited
Õpetajate kogemused
Seade sobib pea igasse tundi, kus vajatakse „juhuvalikut“ või mõtteharjutusi enne ülesande sooritamist. Oleme seda koolis kasutanud nii esimeses kui üheksandas klassis, nii matemaatikas kui saksa keeles. Sobib igale õpetajale kasutamiseks, kuna asi on väga lihtne. Parim näide on seni olnud mängulaua loomine, mille erinevaid sõnu kasutasid õpilased jutustamisel.
Õppurite kogemused
Lihtne, aga põnev. Oleme seda kasutanud väga erinevates tundides. Alguses tundub olevat titekas, sest ta liigub ainult teatud moodi edasi, aga kui lood huvitava lauamängu, siis võib täiesti hasarti sattuda.
Märkasid viga? Soovid midagi sellele sissekandele lisada?
Või soovid jagada oma kogemust?
Tagasiside
Aitäh!
Sinu tagasiside on salvestatud.