IRobot Root RT1 on kujundatud ka neile, kes veel ei oska lugeda. Soovitame alates neljandast eluaastast, ning ülemist vanusepiiri polegi. Root robotiga on võimalik joonistada keerulisi kujundeid. Pliiatsi tõstmise mehanism lubab robotil läbida vahemaid, kus ta ei joonista. Joonistada/kirjutada saab nii simulaatoril (äpi lehel näeb, kuidas ja mida robot joonistab koostatud programmi alusel), kui ka reaalsel kujul markeriga tahvlile või paberile. Simulaator aitab otsida vigu programmis ilma reaalselt joonistamata. Nii tekib kohene probleemi märkamise ja vigade paranduse võimalus.
Kõige pisematele (vanusele 4+) on loodud plokkide paigutamine üksteise järele, tase 1 (graafiline programmeerimine). Sobilik just lasteaedadele ja algkoolidele. Klotsid & ikoonid, millega programmeeritakse just nagu WeDo 2.0 ja Qobo äpis. Koolieas laps (vanuses 7+) saab enda oskusi proovile panna Scratch baasil plokkidega programmeerides, tase 2. Hiljem (vanuses 12+), kui juba vilumus ja huvi suur, siis saab lausa tekstipõhiste plokkidega programmeerimise selgeks, tase 3.
Nimi | Haridustasemed | Ainevaldkonnad |
---|---|---|
{{ scenario.name }} | {{ education_level.name | uppercase }} | {{ category.name | uppercase }} |
Root RT1 iRobot Coding Robot sai rohkemat kasutust robootikaõpetaja poolt, teised õpetajad vajasid rohkem suunamist ja valmisolekut ning tahet uue vahendiga tutvumiseks ja kasutusele võtmiseks. Rootiga töötamine nõudis ka õpetaja enda oskuste täiendamist ja valmisolekust tehniliste viperuste lahendamiseks.
Root kasutamisega said lapsed ruttu hakkama, robotunnis kuulati tähelepanelikult ja oskati pildiblokke koheselt kasutada. Uudne vahend andis lastel kogeda edu elamusi, sest tahvelarvuti kasutamine roboti juhtimiseks ei olnud lastele enam võõras.
Märkasid viga? Soovid midagi sellele sissekandele lisada?Anna meile tagasisidet…
Sinu tagasiside on salvestatud.
Õpetajatele mõeldud veebipõhisest ProgeTiigri kogumikust leiab vahendeid õppetöös rakendamiseks. Sobivad vahendid saab õpetaja kätte filtreerimise tööriista kasutades. Materjale leiab järgmistest valdkondadest: programmeerimine, robootika, 3D disain, nutiäpid ja multimeedia. Kogumikus on 60 vahendi kirjeldust ja see täieneb iga-aastaselt.