GIMP

Haridustase
Tüüp
Programmeerimiskeeled
Programm on kasutatav
{{ domain.name | lowercase }}
HIND
{{ price }}
{{ download.name | uppercase }}
{{ download.link }}
{{ facebook_group.name | uppercase }}
{{ facebook_group.link }}
{{ additional_material.name | uppercase }}
{{ additional_material.link }}

Avatud lähtekoodi baasil loodud rastergraafika programm, milles saab pilti retušeerida, kasutada vabakäe joonistust, pildi suurust muuta, lõigata, teha fotomontaaži, konvertida pilte eri formaatidesse jne.

Lõbusaid fakte: GIMP loodi algselt 1995. aastal kahe ülikoolitudengi kooliprojektina. GIMP maskott on Wilber, kes on SuperTuxKart rallimängus üks valitavatest sõitjatest.  

Mõtteid: GIMP sobib hästi EENeti joonistusvõistluse konkursitöö teostamiseks.

Õpilood

Nimi Haridustasemed Ainevaldkonnad
{{ scenario.name }} {{ education_level.name | uppercase }} {{ category.name | uppercase }}

Videod ja abistavad materjalid

Pildid

Koodinäited

Õpetajate kogemused

Koolidele on Gimp hea võimalus, samas sobib ka algajale ettevõtjale, kes ei soovi disainitööde tegemisel raha kulutada kallile programmile. Gimp katab nii pühapäevafotograafi kui hobidisaineri vajaduse. Olles juba targem ja rikkam, on üleminek tasulisele programmile lihtsam. Samuti õpetab selles programmis toimetamine mõistma, kuidas kujundustarkvara töötab.

Õppurite kogemused

Nagu tasuta PhotoShop! See tähendab, et ma ei pea olema piraat, kui tahan pilte töödelda. Iseenesest on asi üsna võimas, aga ma ei oska seal veel kõike teha. Natuke on keeruline erinevates akendes tööd teha – nutiseadmes pole erinevaid aknaid. Vahel olen täiesti lootusetult programmi ära eksinud.

Sinu tagasiside

Märkasid viga? Soovid midagi sellele sissekandele lisada?Anna meile tagasisidet…

Tagasiside

Aitäh!

Sinu tagasiside on salvestatud.

ProgeTiigri kogumik

Õpetajatele mõeldud veebipõhisest ProgeTiigri kogumikust leiab vahendeid õppetöös rakendamiseks. Sobivad vahendid saab õpetaja kätte filtreerimise tööriista kasutades. Materjale leiab järgmistest valdkondadest: programmeerimine, robootika, 3D disain, nutiäpid ja multimeedia. Kogumikus on 55 vahendi kirjeldust ja see täieneb iga-aastaselt.