Bee-Bot, Blue-Bot, Pro-Bot ja InO-Bot

Haridustase
Tüüp
Programmeerimiskeeled
Programm on kasutatav
Ainevaldkond
{{ domain.name | lowercase }}
HIND
{{ price }}
{{ download.name | uppercase }}
{{ download.link }}
{{ facebook_group.name | uppercase }}
{{ facebook_group.link }}
{{ additional_material.name | uppercase }}
{{ additional_material.link }}

Bee-Bot ja Blue-Bot on väikestele lastele mõeldud robotid, mis liiguvad mööda ruute. Robotid saavad liikuda edasi-tagasi, pöörata vasakule ja paremale. Sisestada saab kuni 40 käsku, mida robot täitma asub. Seadmete juurde kuuluvad erinevad matid, millega õppida tähti, kujundeid, matemaatikat, uusi sõnu, jutustada lugu jne.

Blue-Botis on sees sinihammas, seega saab teda programmeerida nutiseadmega (Apple, Android).

Pro-Bot on lihtne autokujuline LOGO keeles programmeeritav robot. Võrreldes tema väikevendadega Bee-Bot ja Blue-Bot on Pro-Bot varustatud rohkemate võimalustega, näiteks LCD-ekraaniga esipaneelil (kuvatakse kuni 15 käsku).

Input-Output-Bot ehk InO-Bot robot teeb populaarse Scratch programmeerimiskeele õppimise põnevaks. InO-Bot pakub programmeerimiseks laia valikut sisendeid ja väljundeid, millega luua nutikaid rakendusi ning võimaldab neid kohe robotil testida. Robot ühendub Windows arvuti või iOS nutiseadmega üle Bluetoothi. Programmeerimiseks saad kasutada eestikeelset Scratch keskkonda või tasuta iOS nutiäppi.

Õpilood

Nimi Haridustasemed Ainevaldkonnad
{{ scenario.name }} {{ education_level.name | uppercase }} {{ category.name | uppercase }}

Videod ja abistavad materjalid

Pildid

Koodinäited

Õpetajate kogemused

Seade sobib pea igasse tundi, kus vajatakse „juhuvalikut“ või mõtteharjutusi enne ülesande sooritamist. Oleme seda koolis kasutanud nii esimeses kui üheksandas klassis, nii matemaatikas kui saksa keeles. Sobib igale õpetajale kasutamiseks, kuna asi on väga lihtne. Parim näide on seni olnud mängulaua loomine, mille erinevaid sõnu kasutasid õpilased jutustamisel.

Õppurite kogemused

Lihtne, aga põnev. Oleme seda kasutanud väga erinevates tundides. Alguses tundub olevat titekas, sest ta liigub ainult teatud moodi edasi, aga kui lood huvitava lauamängu, siis võib täiesti hasarti sattuda.

Sinu tagasiside

Märkasid viga? Soovid midagi sellele sissekandele lisada?Anna meile tagasisidet…

Tagasiside

Aitäh!

Sinu tagasiside on salvestatud.

ProgeTiigri kogumik

Õpetajatele mõeldud veebipõhisest ProgeTiigri kogumikust leiab vahendeid õppetöös rakendamiseks. Sobivad vahendid saab õpetaja kätte filtreerimise tööriista kasutades. Materjale leiab järgmistest valdkondadest: programmeerimine, robootika, 3D disain, nutiäpid ja multimeedia. Kogumikus on 62 vahendi kirjeldust ja see täieneb iga-aastaselt.