CodeCombat

Loodud: 30.08.2016 Uuendatud: 17.01.2024

Haridustase
{{ item.name }}
Ainevaldkond
{{ item.name }}
Teema
{{ domain.name }}
Tüüp
{{ item.name }}
Programmeerimiskeeled
{{ item.name }}
Programm on kasutatav
{{ item.name }}

Selles veebipõhises mängus lahendavad õpilased erinevaid koodimise ülesandeid. Mäng õpetab õpilasi keerulistes olukordades hakkama saama. Süsteemis on võimalik luua kooli konto, õpetaja saab jälgida kõigi oma õpilaste edenemist. Mäng on mängitav inglise, osaliselt ka vene keeles. Mängu saab kasutada nii sisselogides kui ilma kontota. Kõigepealt valitakse välja tegelane, vaadatakse üle varustus ja seejärel hakatakse lahendama missioone, mis tulevad tegelasele teekonnal ette. Lisainfo Merje Porsi artiklist Koolielus - "CodeCombat: mängides õpid programmeerima", http://koolielu.ee/info/readnews/352775/codecombat-mangides-opid-programmeerima

Õpetajate kogemused

Mäng sobib nii väikestele kui suurtele õpilastele. Väiksed vaatavad enam graafikat ja üritavad aimata, mida teha saab. Mängu mängimise nimel õpitakse erinevaid sõnu inglise keeles kui ka programmeerimist. Huvi hoiab üleval uudishimu, mis juhtub mängus järgmiseks. Üldiselt on sellised tunnid head, sest siis õpilased vahetavad omavahel trikke ja nippe ja aitavad üksteist, kui keegi aru ei saa. Targemad õpilased heameelega õpetavad ka teisi. Oleme teinud reegli, et õpetada võib rääkides, aga mitte teise õpilase hiirt enda kätte võttes.

Õppurite kogemused

See oli lõbus mänguline vaheldus päris programmeerimisele. Nii tore, et asi oli tehtud mänguks, sest nüüd sain mitmest asjast palju paremini aru. Tekkis hasart, et kodus edasi mängida ja teistest klassikaaslastest paremale tasemele jõuda.

Tagasiside

Tagasiside tüüp
{{ error }}
Tagasiside
{{ error }}
{{ error }}
{{ error }}

Seda lehte kaitseb reCAPTCHA ning kehtivad Google'i puutumatusnormid ja kasutustingimused.

Aitäh!

Sinu tagasiside on salvestatud.

ProgeTiigri kogumik

Õpetajatele mõeldud veebipõhisest ProgeTiigri kogumikust leiab vahendeid õppetöös rakendamiseks. Sobivad vahendid saab õpetaja kätte filtreerimise tööriista kasutades. Materjale leiab järgmistest valdkondadest: programmeerimine, robootika, 3D disain, nutiäpid ja multimeedia. Kogumikus on 102 vahendi kirjeldust ja see täieneb iga-aastaselt.