Kodu Game Lab
Allalaadimised ja lisainfo
Tegemist on visuaalse programmeerimise keskkonnaga, mis sobib hästi noorematele õpilastele, kes oskavad natuke ka inglise keelt. Programmis kasutatakse maailmade loomiseks, disainimiseks, tegelaste valimiseks, programmeerimiseks graafilisi valikuid (pilte), koodi kirjutamise oskus ei ole vajalik. Maailm on ruumiline, mis teeb selle õpilastele eriti paeluvaks.
Lõbusaid fakte: originaalis kandis nime BOKU; Kodu Cup on Kodu programmeerimise võistlus, mida Microsoft koos partneritega korraldab. 2014. aastal oli Eesti üks seitsmest väljavalitud pilootprojektis osalejast Euroopas.
Õpitavad oskused ja teadmised
Visuaalne programmeerimine ja loogika, virtuaalse maailma disainimine (tegelased, maastik), õpimängude loomisel jutustuse loomine, punktimängude tegemisel matemaatiline loogika
Õpilood
Nimi | Haridustasemed | Ainevaldkonnad |
---|---|---|
{{ scenario.name }} | {{ education_level.name | uppercase }} | {{ category.name | uppercase }} |
Õppematerjalid
Pildid ja videod
Koodinäited
Õpetajate kogemused
Kodu on väga tore algatus Microsoftilt, mis lubab õpilastel, ka väga väikestel, osa saada mängu programmeerimisest ilma programmeerimisoskuseta. Oleme Kodu kasutanud just algklassides, sest see paneb lapsed kaasa mõtlema ja raskusi ületama. Tulemusi ei saa küll kergesti, kuid õppimine peabki olema maailma muutev. Kui mäng hakkab tööle, siis on kõigil hea meel. Et keskkond laseb tegeleda ka disainimisega, siis ei tunne end halvasti need, kes omandavad tehnilisi oskusi teistest aeglasemalt.
Õppurite kogemused
Meile meeldib selles programmis luua oma maailm ja valida ise tegelane. Tegelase saab panna ringi sõitma ja punkte koguma. See programm aitab mul oma aju kasutada ja mõelda, kuidas asjad peaks olema, et sellest saaks mäng. Vahel meeldib mulle seal niisama mõelda, milline peaks olema tulevik, nt klassiruum või kool.
Märkasid viga? Soovid midagi sellele sissekandele lisada?
Või soovid jagada oma kogemust?
Tagasiside
Aitäh!
Sinu tagasiside on salvestatud.