Kodu Game Lab

Loodud: 26.07.2016 Uuendatud: 03.01.2024

Haridustase
{{ item.name }}
Ainevaldkond
{{ item.name }}
Teema
{{ domain.name }}
Tüüp
{{ item.name }}
Programmeerimiskeeled
{{ item.name }}
Programm on kasutatav
{{ item.name }}

Tegemist on visuaalse programmeerimise keskkonnaga, mis sobib hästi noorematele õpilastele, kes oskavad natuke ka inglise keelt. Programmis kasutatakse maailmade loomiseks, disainimiseks, tegelaste valimiseks, programmeerimiseks graafilisi valikuid (pilte), koodi kirjutamise oskus ei ole vajalik. Maailm on ruumiline, mis teeb selle õpilastele eriti paeluvaks.

Lõbusaid fakte: originaalis kandis nime BOKU; Kodu Cup on Kodu programmeerimise võistlus, mida Microsoft koos partneritega korraldab. 2014. aastal oli Eesti üks seitsmest väljavalitud pilootprojektis osalejast Euroopas.

Õpetajate kogemused

Kodu on väga tore algatus Microsoftilt, mis lubab õpilastel, ka väga väikestel, osa saada mängu programmeerimisest ilma programmeerimisoskuseta. Oleme Kodu kasutanud just algklassides, sest see paneb lapsed kaasa mõtlema ja raskusi ületama. Tulemusi ei saa küll kergesti, kuid õppimine peabki olema maailma muutev. Kui mäng hakkab tööle, siis on kõigil hea meel. Et keskkond laseb tegeleda ka disainimisega, siis ei tunne end halvasti need, kes omandavad tehnilisi oskusi teistest aeglasemalt.

Õppurite kogemused

Meile meeldib selles programmis luua oma maailm ja valida ise tegelane. Tegelase saab panna ringi sõitma ja punkte koguma. See programm aitab mul oma aju kasutada ja mõelda, kuidas asjad peaks olema, et sellest saaks mäng. Vahel meeldib mulle seal niisama mõelda, milline peaks olema tulevik, nt klassiruum või kool.

Tagasiside

Tagasiside tüüp
{{ error }}
Tagasiside
{{ error }}
{{ error }}
{{ error }}

Seda lehte kaitseb reCAPTCHA ning kehtivad Google'i puutumatusnormid ja kasutustingimused.

Aitäh!

Sinu tagasiside on salvestatud.

ProgeTiigri kogumik

Õpetajatele mõeldud veebipõhisest ProgeTiigri kogumikust leiab vahendeid õppetöös rakendamiseks. Sobivad vahendid saab õpetaja kätte filtreerimise tööriista kasutades. Materjale leiab järgmistest valdkondadest: programmeerimine, robootika, 3D disain, nutiäpid ja multimeedia. Kogumikus on 102 vahendi kirjeldust ja see täieneb iga-aastaselt.