uArm Swift Pro
Allalaadimised ja lisainfo
uArm on programmeeritav robotkäsi, millel on kaasas erinevad lisamoodulid - iminapa abil on võimalik objekte kaaluga kuni 500g ühest kohast teise tõsta. Metallist haarats lisab jõudlust. Visuaalse kaameraga saab jälgida ja eristada kujundeid ja värve. Õpetamise-õppimise režiimis saab robotkäele õpetada kindlaid liigutusi, et mõista paremini programmeerimise loogikat.
Universaalse hoidiku abil on võimalik muuta uArm maalikunstnikuks, laserpead kasutades on võimalik graveerida erinevatele materjalidele ning 3D-printeripead kasutades luua väiksemaid prinditud mudeleid.
uArm on avatud lähtekoodiga ja Arduinol põhinvev. Juhised kasutamiseks tootja kodulehel olemas. Kasutatav nii Windowsi, Mac OS ja Linuxi jaoks. Nutitelefonis kasutatav uArm Play. UArm toetab visuaalset programmeerimist ja lisaks Arduino, Python, GRABCAD ja ROS programme.
Õpitavad oskused ja teadmised
Eelkõige programmeerimine ja selle oskuse otsene sidumine tänapäevaste tehnoloogiliste vahenditega läbi praktiliste tegevuste. Erinevalt näiteks 3D printerist on seade nö lahtisem ja saab modifitseerida. Annab esimese mulje ja kogemuse tööstuses kasutatavatest robotitest ja nende tööpõhimõttest.
Kuigi soovitatav alates teises kooliastmest, saab näitlikustamiseks kasutada ka juba esimeses kooliastmes. Võimaldab programmeerida nii visuaalses programmeerimise keeles kui ka tekstilises.
Õpilood
Nimi | Haridustasemed | Ainevaldkonnad |
---|---|---|
{{ scenario.name }} | {{ education_level.name | uppercase }} | {{ category.name | uppercase }} |
Õppematerjalid
Pildid ja videod
Koodinäited
Õpetajate kogemused
Robotkäsi annab võimaluse õppida tundma automaatika põhitõdesi. Robotkäse õppeväärtus eraldi seisvana on madal, kuid kasutada seda mingi osana suuremast projektõppe protsessist on selle väärtus suurem (näiteks moodustada näitlik tootmisliin). Sellise projekti juhendamiseks peab olema õpetajal väga hea ülevaade robotkäe võimalustest. Need tööd aga teevadki seadme kasutamise põnevaks.
Õppurite kogemused
Neljandikele, kes seadet töötamas vaadata said, tundus asi väga tore ja tekkis soov ka ise proovida ja tahtmine päriseks endale koju saada. Heade 3D mudelite tegemiseks sobib Blender, mille selgeks õppimine võtab aega, alternatiivsed lahendused on tasulised.
Mõned õpilased on aga teistest innukamad: "Mina tegin 3D mudeli loomiseks konto fusion360 keskkonda, see on väga hea! Pidin küll sinna iga 30 päeva tagant uue kontotegema, et tasuta proovipäevade kontot kasutada."
Märkasid viga? Soovid midagi sellele sissekandele lisada?
Või soovid jagada oma kogemust?
Tagasiside
Aitäh!
Sinu tagasiside on salvestatud.