Navicup kaardirakendus
Allalaadimised ja lisainfo
Navicup on mobiili- ja veebirakendus, millega saab luua multifunktsionaalseid eriteemalisi kaarte. Rakendusega saab ette valmistada matku, märkides kaardile peatuskohti või joonistada täpset matkateekonda. Saab lisada täiendavat infot teekonnal olevate objektide kohta - lisada pilte, teksti, audiot või muuta kogu teekond audiogiidiks. Kaarti on võimalik muuta ka registreeritud kasutajatega võistluseks või mänguks, mida saab kasutada looduses asuvate objektide kohta teadmiste või tähelepanu kontrolliks või luua virtuaalpunte erinevate teemade teadmiste kontrolliks. On võimalik sisse lülitada grupi liikmete asukoha näitamine reaalajas, mis annab grupi juhile hea ülevaate õpilaste liikumistest.
Tehnilised tingimused.
Mobiilirakendus töötab õpilaste enda mobiiliseadmetes ja ei vaja seetõttu eraldi seadmete soetamist, vaid ainult rakenduse alla laadimist. Rakendus töötab enamustel Androidi ja iOS nutiseadmetel.
Kaardi ettevalmistus.
Kaardil olevaid objekte ja teekonda saab salvesta otse objekti asukohas neid äpi kaardile märkides ning enda läbitud teekonda salvestades. Kaarti saab luua ka töökohalt lahkumata veebipõhises administreerimiskeskkonnas, märkides objekte ja teekondi Google või Maa-ameti kaartidel. Kogu äpi kaudu sisestatud infot saab hallata ka veebi administreerimiskeskkonnas.
Õpitavad oskused ja teadmised
Koolitundides kasutamisel loob rakendus võimaluse arendada laste loovust läbi digitaalse jutustamise ning arendab tehnilisi oskusi. Rakendusega saab ettevalmistada matku, märkides kaardile peatuskohti või joonistada täpset matkateekonda. Matka jooksul võib anda õpilastele ülesandeid märgata loodust ning pildistada kokkulepitud teemal taimi, linde, erinevaid objekte või salvestada loodushääli. Kõik õpilaste lisatud objektid on hiljem näha kaardil nende märkimise asukohtades.
"Märka ümbritsevat" mängutüüp Navicup äpis on sobiv koolidele või noortekeskustele, kes soovivad korraldada õpilastele kooliprogrammi raames (bioloogia, keskkonnateadlikkus, fotograafia jne) või koolivälisel ajal harivat ja õues liikumisega seotud individuaalset tegevust. Mängu korraldaja (klass, kool vms) määrab teemad, mida peaksid õpilased enda kooli/kodu ümber või looduses märkama - taimed, linnud, loomad, pärandkultuuri objektid, graffiti või muud tähelepanuväärsed teemad. Õpilane avastab ja jäädvustab objekti looduses (näiteks pildistab metslooma), peale mida saab ta teha objekti kohta taustauuringut ning täiendada enda leidu. Mängu korraldaja (õpetaja jt) saab anda objektile punkte vastavalt mängu reeglitele (leiu väärtus, foto kvaliteet, lisainfo põhjalikkus jne). Peale objektile punkti andmist lisatakse tulemus üldisele automaatselt tekkivale edetabelile. Võistlus võib olla privaatne või ka avalik. Ka edetabel võib olla avalik, nähtav ainult mängijatele või ainult korraldajale. Mängus saab sisse lülitada kõikide mängijate hetkeasukoha kuvamise (näiteks korraldades mängu ühise matka ajal, on kõik õpilased kaardil reaalajas nähtavad - vajab internetti). Soovi korral saab salvestada ka õpilase läbitud teekonda ja selle pikkust.
Õpilood
Nimi | Haridustasemed | Ainevaldkonnad |
---|---|---|
{{ scenario.name }} | {{ education_level.name | uppercase }} | {{ category.name | uppercase }} |
Õppematerjalid
Pildid ja videod
Koodinäited
Märkasid viga? Soovid midagi sellele sissekandele lisada?
Või soovid jagada oma kogemust?
Tagasiside
Aitäh!
Sinu tagasiside on salvestatud.